SEZ

System Ewidencji Zakupów
SEZ (System Ewidencji Zakupów) jest to serwis internetowy działających w ramach KIKE. Powstał w 2009 roku w wyniku podjętej uchwały podczas zebrania walnego dnia 16 grudnia 2008 na prośbę członków KIKE.

Głównym zadaniem SEZ jest uzysk finansowy dla członków KIKE dzięki specjalnym ofertom handlowym producentów i dostawców produktów z branży IT.

Użytkownikiem SEZ może zostać każdy członek KIKE jako użytkownik oraz każda firma, która podpisze umowę współpracy z KIKE jako Dostawca produktów. Użytkownicy dzięki swoim kontom mogą nabywać produkty w cenach niższych niż hurtowe od wybranego dostawcy co jest głównym atutem całego systemu SEZ.

Użytkownikiem SEZ może zostać każdy członek KIKE który wypełni i wyśle formularz zgłoszeniowy. Dostawcą w SEZ może zostać każda firma, która podpisze umowę współpracy.

Główną korzyścią jaką daje SEZ to dostęp do towarów w cenach bardzo okazyjnych. Staramy się by każdy produkt był w atrakcyjnej cenie co pozwoli Twojej firmie lepiej inwestować środki finansowe.
Serwis SEZ jest cały czas rozwijany i dopracowywany. Niebawem pojawią się nowe funkcje, które z pewnością znajdą swoich użytkowników.

Krótkie zestawienie SEZ:
1. Obroty:
a. 2011 r. - 8 796 781,93 zł
b. 2012 r. - 5 636 306,22 zł
c. 2013 r. - 5 586 003,64 zł
d. 2014 r. - 3 616 412,34 zł
2. W roku 2013 r. z KIKE odeszło 40 firm, a w 2014 r. 18, które łacznie za lata 2013-2014 wygenerowały zysk w SEZ-ie wielkości 985 592,53 zł.


W sprawach związanych z SEZ prosimy o kontakt:
mail: GTZ@kike.pl

Mariusz Waniczek
e-mail: mariusz.waniczek@kikeevents.com

Łukasz Biedroński
e-mail: lukasz.biedronski@kike.pl